Gyógyulás a pánikbetegségből: öngyógyítás

Távoktatás - Online terápia pánikbetegeknek

Pánikbetegség teszt, videós öngyógyítás. Pszichoterápia Budapest


Az ajánlott program lényege, hogy gyógyszeres kezelés nélkül igyekeznek a pszichoterapeuták segítséget nyújtani abban, hogy a pániktünetek leküzdése sikerülhessen. Ez egy 12 hetes komplex kezelési folyamat, amely a személyes problémák pánikbeteg-teszt alapján történő felmérése után a következő három részből áll:
  • egyrészt a szorongásos gondolatok megszüntetésével foglalkoznak
  • másrészt ijesztő helyzetek kezelésével
  • harmadrészt relaxációs-hipnózisos gyakorlatokkal, amelyek csökkentik a szorongást. 

Ez egy távoktató online terápiás program, mindehhez 12 távoktató videóanyag tartozik, így természetesen a virtuális pánikrendelőhöz fordulók aktív együttműködése is szükséges. Jelentkezzen, ha részt venne ebben a programban: https://budapest.balladium.hu/pszichoterapia/

Leírás: Rendelő Budapesten: életvezetési és pszichológiai tanácsadás. Non stop lelkisegély szolgálat. Családterápia - párterápia árak. 13. került: Pszichológus magánrendelő Bp - időpont foglalás. Addiktológiai konzultáns - Seo szolgáltatás is igénybe vehető

A pánikbetegség öngyógyítása

Pánikbetegek írják


Légzéstechnika. kedves Pánikrendelő, szívesen részt vennék ebben a programban.Egy gond van a legzéses nyugtató technikával. Az, hogy pl nálam pont a légzésre való túlzott koncentrálás váltja ki a rohamot. Azaz elkezdek “manuálisan” lelegezni, és úgy tűnik, mintha nem rendesen csinálnám… mintha későn jönne az inger az újabb lélegzetvételre és BUMM… na most elkezdhetek én legzéstechnikázni, de az nem tereli el a figyelmemet… nekem az segít, ha abban a pillanatban, hogy pánikot kiváltó dologgal szembesülök, lefoglalom magam.. ez olyan 60%-ban sikeres… roham esetén Frontint veszek be, mert azt tapasztaltam, hogy minél több rohamot kell teljesen átélnem, annál inkább depressziós leszek és annál rosszabb a pánikroham lefolyása.

Depresszió. Ez sajnos így van. Egy nagyobb pánikrosszullétet kihevervén napokig depresszió és generalizált szorongás kíséri -folyton előre félni mikor tör elő ismét. Így most már én is beveszek egy fél xanaxot ha nagyon erős és hosszan tartó roham amit már egyedül nem tudok leküzdeni.. de szörnyű ez így, keresem a kiutat.

Atípusos pánikroham. Pontosan ez a problémám nekem is! Azt hittem tök egyedül vagyok ezzel! látom hogy sokkal korábban írtál, de nagyon szeretném, ha tudnánk kicsit beszélgetni! Kétségbe vagyok esve. Senki nem érti meg ami történik velem… Akkor már én is csatlakozom, szóról-szóra ugyanez a problémám, és kezdetben én is azt hittem, hogy senki más nem tapasztalt még ilyet, soha. Egyébként valóban nagyon ritka dologról lehet szó, néhány amerikai fórumon találtam pár esetet, akik hasonlót írnak le, de semmi több. Voltam orvosnál is, ő sem hallott még ilyenről, de jobb ötlet híján “nem típusos” pánikrohamnak diagnosztizálta, antidepresszánst írt, amitől nem javult a helyzet, viszont komoly memóriazavarok jelentkeztek, illetve súlygyarapodás, ezért elhagytam a szert. Egyedül a Frontin képes elmulasztani ezeket a furcsa rohamokat, de a hatás lecsengése után újra előjönnek. Őszintén szólva, már komoly kétségeim vannak azzal kapcsolatban, hogy ez pánikroham lenne, mégpedig azért, mert
  • a klasszikus tünetekből szinte semmi nem jelentkezik (fulladás, heves szívverés, mellkasi fájdalom, stb.)
  •  a már diagnosztizált pánikbetegek nem számolnak be ilyesmiről
  • pánikrohamra való gyógyszerre nem reagál
Igyekszem távol maradni a hipochondriától, de mi van akkor, ha ez valami ritka idegrendszeri betegség, amit még nem ismernek a neurológusok, ezért esetleg tévesen pániknak diagnosztizálják? Úgy vettem észre, hogy leginkább akkor jön elő, amikor sok dologra kellene figyelni egyidejűleg, és az agy mintha nem lenne képes annyi információt/ingert feldolgozni, ezért valamilyen módon a légzési szabályzás automatizmusa is zavart szenvedne. A pánikbetegség öngyógyítása oktatóvideókkal nekem is segíthet? A pánikroham leküzdhető gyógyszeres kezelés nélkül?

Megjegyzések

PR-cikk portál. Ajánló honlap

Azonnali cikkelhelyezés bármilyen témában

Ipari cikkek, műszaki termékek, ajándéktárgyak: ékszer, gyűrű, nyaklánc vásárlás. Árucikkek bemutatása. PR-cikk linképítés. Weboldal ajánló szolgáltatás. Életmód, egészség. Honlap SEO Google. Pánikbetegség kezelése gyógyszerek nélkül, online terápia segítségével.

Népszerű bejegyzések