Pánikroham. Pánikbetegek írják

Pánikbetegek írják

Pánikbetegek írják

Pszichiátrián jártam terápiára

35 éves kétgyermekes családanya vagyok. Pánikbeteg. 10 éve volt egy hullám, aztán 6 éve ismét. Most 3 hónapja kezdődtek a rohamok, alkalmanként jött elő, el is múlt. Aztán besűrűsödtek fokozatosan. 5 napja folyamatosan rosszul vagyok és úgy érzem mintha szívrohamom lenne. Nem tudok semmit csinálni, a gyerekeket nem tudom ellátni. Pszichiátrián jártam, ahol kaptam gyógyszert nyugtatót és antidepit. Majd a sürgősségin megnézték, nincs szívrohamom. Ettől függetlenül a tüneteim kitartóak és vannak. Sok nehézség volt mostanában az életemben, de ez így nem élet. Meg kell gyógyulnom a gyermekeimért, mert imádom öket, vissza akarom kapni az életem. Kérem, aki tud segítsen!!!

Én is fóbiás pánikbeteg vagyok! 

Aki teheti ne nyúljon nyugtatókhoz! Mert csak később rosszabb lesz! Nálam nagyon jól bevált a magne B6 duplán szedve, mikor érzed, hogy kell! Illetve csinálj végig egy kúrát a normaflorral! Remélem tudtam segíteni! Mielőbbi gyógyulást! Én maximálisan átérzem, hasonló cipőben járok én is, csak én 35.hetes terhes vagyok. Nekem volt 2 éve egy agyvérzésem. Felgyógyultam, semmi nem maradt vissza. Viszont egyszer elestem az utcán minden ok nélkül, azóta egyedül nem merek kimenni, félek a járástól. Közben elváltam, 2 évig jártam hetente pszichiáterhez, de nem segített, most sem merek elindulni egyedül. Mit kéne tennem? Nem bírom a négy fal közt. Egyedül élek. Azt mondják, van ez a kognitív viselkedésterápia. Bevált?

A pánikroham járhat-e ájulással?

Szeretném kérdezni, a pánikroham járhat e, pár perces ájulással? Jelentkezhet e , csak ebben az ájulásos formában? 20 éves vagyok és szintén pánikbeteg…2 éve. Már arra a szintre jutottam, hogy nem merek sehova sem menni ez miatt.Egyedül végképp nem… Szeretnék dolgozni menni de ez miatt nem megy…eddig nem találtam megoldást. Ha tudna valaki segíteni, nagyon hálás lennék neki életem végéig! Aki tud írjon. Előre is köszönöm!

Én egy gyógyult pánik beteg

Én egy gyógyult pánik beteg vagyok, ha tudok, szívesen segítek! Akár beszélgetés útján , akár saját tapasztalatok megosztásával … De akár abban is segítek, hogy ki tudjál mozdulni otthonról … nekem is tudnál segíteni a pánikbetegség leküzdésében? 9 éve tart már, akkortájt lettem beteg, amikor dolgozni kezdtem volna. Én felkerestem egy orvost, mert a legrosszabbat sejtettem, hogy valami halálos betegség miatt vagyok állandóan rosszul és hasonlók… Így visszagondolva örülhetek, hogy “csak” pánikbetegség.

Gyógyszerrel sikerül elkezdenem dolgozni. Majd szépen hozzászoktam a környezetemhez és lecsökkentettem az adagot. Eleinte nagyon rossz volt. Rettegtem. De a teendők miatt nem mindig volt időm agyalni a rosszulléten. Nem is mondtam el senkinek, azóta se tudják. Nem is történt a két év alatt semmi. Tegnapig. Haza is kellett mennem, annyira rosszul voltam. Otthon nagyon alacsony vérnyomást mértem, így nem a pánik volt a ludas. Viszont ma annyira nem vagyok toppon, így a gyógyszerem szokásos adagját vettem be. Majd holnap meglátjuk, hogyan tovább…Viszont azt tanácsolom, hogy ez ne gátoljon a munkavállalásban. Rossz lesz az elején, de meg fogod szokni. És egyre jobb lesz.

Pánikroham. Eszméletvesztés nagy tömegben

Én gyerekkorom óta eszméletvesztős voltam. Előfordult nagy tömegben, nagy melegben, de nem túl gyakran. 2 esetre emlékszem vissza 21 éves koromig. Ekkor fordult elő harmadszor. Akkora hatással volt rám, hogy azóta rettegek, ha egyedül kell elmennem valahova. Nem megy a sorban állás, bevásárló központokban ha tömeg van, be se megyek, inkább zárás előtt vásárolok, vagy hajnalban, mert akkor nincsenek sokan. És nyáron nincs meleg! Néha a fülledt melegtől is rám jön. 🙁 Egyszer előfordult már, hogy nagy melegben, nagy forgalomban, autóvezetés közben jutott eszembe, hogy akár itt és most is rosszul lehetnék. És persze elkezdtem produkálni a tüneteket. Ekkor komolyan elgondolkodtam, hogy az autóvezetésről is le kell mondanom a betegség miatt. Azóta nem fordult elő, így továbbra is vezetek.

Szakorvos nekem is Frontint írt fel, napi 2×1-et. Szedtem is, ahogy elő van írva, a tünetek mérséklődtek. Majd egyszer kifogyott az üvegcsém és nem tettem be a táskámba az újat. Amikor be akartam venni a munkahelyemen, ismét rám tört az pánik. Akkor úgy döntöttem, hogy le kell csökkenteni az adagot a lehető legjobban. Azóta csak felet veszek be reggel, indulás előtt (mert azért tartok az autózástól, de ha beveszem, akkor eszembe se jut a dolog a kocsiban), és ha nagy szükségét érzem, akkor délután egy felet. Ha nem érzem úgy, hogy baj lesz, akkor hanyagolom a délutáni adagot. De még mindig “függök” tőle reggelente. Próbálok szembenézni a szorongással és páni félelemmel, és bemerészkedni olyan helyekre, ahol sokan vannak. Ha kibírom és nem menekülök el, akkor mindig boldog vagyok! Viszont elszomorít, hogy annak kell örülnöm, hogy most épp sikerült anélkül vásárolni, hogy bebeszéltem volna magamnak a rosszullétet… Remélem, hogy egyszer én is kilábalok belőle és kitartást minden sorstársamnak! Nem vagyunk egyedül!

Kognitív viselkedésterápia gyakorlatok otthon

Az agorafóbia tünetei és gyógyítása házilag. Generalizált szorongás, szociális fóbia, pánikroham és depresszió. Online terápia a Pszicho blog közvetítésével. Pánik ellen: kognitív viselkedésterápia - CBT.

Megjegyzések

PR-cikk portál. Ajánló honlap

Azonnali cikkelhelyezés bármilyen témában

Ipari cikkek, műszaki termékek, ajándéktárgyak: ékszer, gyűrű, nyaklánc vásárlás. Árucikkek bemutatása. PR-cikk linképítés. Weboldal ajánló szolgáltatás. Életmód, egészség. Honlap SEO Google. Pánikbetegség kezelése gyógyszerek nélkül, online terápia segítségével.